Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ECHOKOMPENDIUM

  1. Wyjaśnienie pojęć

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

    1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
    2. Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną i spełnia kryteria określone w definicji z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z tą definicją za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
    4. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Echokompendium;
    5. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod echokompendium.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
    6. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
    7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Anną Leszczyńską-Łazor Echokompendium a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
    8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
    9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
    10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  1. Postanowienia ogólne
    1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: echokompendium.pl i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    2. Sklep internetowy, działający pod adresem: echokompendium.pl, prowadzony jest przez Annę Leszczyńską-Łazor Echokompendium.
    3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
      1. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
      2. warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
      3. zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego.
    4. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
      1. a) Internet Explorer w wersji 10 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript, lub
        b) Chrome w wersji 49 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript, lub
        c) Firefox w wersji 43 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript, lub
        d) Microsoft Edge w wersji 13 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript, lub
        e) Opera w wersji 36 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript, lub
        f) Safari w wersji 4 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript,
      2. minimalna rozdzielczość ekranu 480 x 680 pikseli.
    5. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Anna Leszczyńska-Łazor Echokompendium zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
    6. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdej chwili za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu echokompendium.pl oraz zapisać jego treść i sporządzić wydruk.
  2. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
    1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
    2. Klient zobowiązany jest do:
      1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
      2. korzystania ze sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
      3. korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
  3. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
    1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
    2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową echokompendium.pl, dokonać wyboru towarów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
    3. Wybór zamawianych przez Klienta Towarów dokonywany jest poprzez ich dodanie do koszyka.
    4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” lub inny równoznacznie informujący o obowiązku zapłaty – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
    5. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
      1. przedmiotu zamówienia,
      2. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów, w tym kosztów dostawy,
      3. metody płatności,
      4. sposobu dostawy,
      5. adresu rozliczeniowego,
      6. adresu wysyłkowego.
    6. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
    7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Anną Leszczyńską-Łazor Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
    8. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Otrzymaliśmy twoje zamówienie!”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
    9. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
    10. Umowa zawierana jest w języku polskim. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz ogólnych warunków (Regulamin sklepu internetowego) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  4. Dostawa
    1. Dostawa Towarów odbywa się na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
    2. Dostawa zamówionych Towarów na terenie Polski odbywa się przesyłką kurierską DPD.
      Koszty dostawy na terenie Polski wynoszą 15zł. Koszty dostawy zostaną również wskazane w momencie składania Zamówienia.
    3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
  5. Ceny i metody płatności
    1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
    2. Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty ceny przelewem na numer konta bankowego 39 1140 2004 0000 3902 7663 4781
  6. Prawo do odstąpienia od umowy
    1. Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
    2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować mnie Annę Leszczyńską-Łazor, ul. Anyżowa 66, 81-589 Gdynia, biuro@echokompendium.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (najczęściej generując zwrot produktu w panelu klienta, ewentualnie na przykład wysyłając pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
    3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  7. Skutki odstąpienia od umowy
      1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar zwrotny. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w transakcji.
      2. Proszę odesłać lub przekazać mi zakupiony produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali mnie Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo produkt przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktów. 
  1. 9. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
    1. Sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i stron internetowych sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości techniczne zgłoszone przez Klientów.
    2. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem serwisu i stron internetowych sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres korespondencyjny: Anna Leszczyńska-Łazor Echokompendium, ul. Anyżowa 66, 81-589, Gdynia  lub mailowo pod adres biuro@echokompendium.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
    3. W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.